Gewijzigde plannen, geen internet en Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Maartje Vroom - WaarBenJij.nu Gewijzigde plannen, geen internet en Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Maartje Vroom - WaarBenJij.nu

Gewijzigde plannen, geen internet en Boedapest

Door: Maartje Vroom

Blijf op de hoogte en volg Maartje

09 Juli 2014 | Hongarije, Boedapest

Derde poging om dit reisverslag te schrijven en op internet te zetten... Hopelijk begrijpen jullie het als ik het een beetje kort houd. Nou, mijn mobiel is dus stuk. Erg handig als je hem hard nodig hebt. Sorry dat ik niet reageer op alle berichtjes. Ik baal wellicht nog meer dan jullie! :-(Nu zit ik op een computer met internet, dus vandaar dat ik dit veslag kan schrijven. Anyways, in Boekarest kwamen we er dus achter dat de treinreizen heel raar zouden verlopen. Bijvoorbeeld 36 uur met vijf keer overstappen. We besloten dat we dit niet wilden en dus andere steden wilden bezoeken. Het werd, na lang wikken en wegen, Wenen (Oostenrijk) en Berlijn (Duitsland) na Boedapest (Hongarije). Anders, maar ook erg leuk. Boedapest was erg leuk en ook heet en regenachtig. We zijn uit eten geweest bij het Four Seasons Hotel Gresham (traktatie van Ies' ouders). Ook zijn we naar het Citadella geweest, hebben we Terror Haza bezocht, zijn we gaan zwemmen bij het Paletinusstrand en hebben we nog wat meer dingen gedaan. Boedapest heeft mooie gebouwen. Je geniet echt als je door Boedapest loopt. De reis van Boedapest naar Wenen is goed verlopen (ja, ik ben inmiddels in Wenen, maar ik doe bij dit verslag alsof ik nog in Boedapest ben aangezien ik niets over Wenen zelf te vertellen heb). Nou, tot de volgende reisverslag maar weer! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 16 Juni 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5690

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 15 Juli 2014

Interrailen door Oost-Europa

08 Augustus 2013 - 23 Augustus 2013

Rondreis Thailand

Landen bezocht: