Aftellen - Reisverslag uit Houten, Nederland van Maartje Vroom - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Houten, Nederland van Maartje Vroom - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

01 Augustus 2013 | Nederland, Houten

Nog 7 nachtjes slapen... en dan ga ik naar Thailand! Ik heb er super veel zin in, en ben bijna klaar met de voorbereidingen.

Zo heb ik vandaag mijn vliegtickets gekregen. Ik vlieg 8 augustus om 17.50u van Amsterdam naar Bangkok, waar ik 9 augustus om 09.35u (in de ochtend dus) aankom. Hele mooie tijden! Ook is mijn vervoer naar Schiphol geregeld (dank jullie wel, Ruud en Eefke!).

Zoals gedacht heb ik inderdaad geen vaccinaties nodig, en ik heb ook geen malariapillen nodig (Thailand valt net buiten het malariagebied). Bergschoenen heb ik ingelopen. Ik heb al een beetje aan Thaise Baht besteld (niet al te veel aan losgeld mee, je kan daar namelijk ook prima pinnen... net zo makkelijk, niet waar?). Heb nog een beetje lange, luchtige kleding gekocht. Nog even inpakken, wereldstekker aanschaffen en dan ben ik klaar voor de reis!

De komende dagen ga ik nog lekker genieten van het mooie weer in Nederland... Een mooie voorbereiding op het weer wat me daar te wachten staat. Het is moessontijd, dus het zal wel lekker warm, en vooral vochtig weer zijn.

See you next time!

  • 08 Augustus 2013 - 12:14

    Gabrielle:

    hoi, meisje vandaag is het zover

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 16 Juni 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 5716

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 15 Juli 2014

Interrailen door Oost-Europa

08 Augustus 2013 - 23 Augustus 2013

Rondreis Thailand

Landen bezocht: