Tjoeketjoeketjoek! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Maartje Vroom - WaarBenJij.nu Tjoeketjoeketjoek! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Maartje Vroom - WaarBenJij.nu

Tjoeketjoeketjoek!

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

12 Augustus 2013 | Thailand, Chiang Mai

Daar gingen we dan: met de trein van Ayutthaya naar Bangkok. Nadat we in Ayutthaya allerlei tempels hadden bezocht, namen we in de avond de trein. We hadden anderhalfuur vertraging. Echt, mij hoor je niet meer klagen over de NS, de NS valt zo erg mee. Op een whiteboard kriebelen ze dan in het Thais hoeveek vertraging er ongeveer is. In de trein heb ik ondanks al het gewiebel (je begrijpt dat ik best bang was, nadat ik heb gehoord dat er op deze route deze maand twee keer een trein is omgevallen) redelijk geslapen. Het uitzicht was geweldig: we hebben een behoorlijk stuk langs/door het regenwoud gereden. In plaats van 10 uur kwamen we om 1 uur aan in Chiang Mai. In de middag en avond ben ik even door Chiang Mai gaan lopen en souveniers kopen. Morgen moet ik vroeg opstaan: ik ga op trekkingstocht soor de jungle waar ik tevens een nachtje verblijf.

Dikke knuffel aan iedereen!

  • 12 Augustus 2013 - 20:54

    Minou:

    Zoals je erover praat, lijkt het me geweldig om het zelf een keer te zien!
    En ik verheug me op de foto's die komen ;p <3.
    LOVE YOU <3 xxxx

  • 12 Augustus 2013 - 21:27

    Erna:

    Wat een belevenissen allemaal, begrijp uit je verslagen dat je volop geniet.
    Heel wat anders dan wij hier de toerist uithangen in Volendam, Edam, Marken etc.
    Maar ook dat was gezellig morgen weer naar Goedereede.
    Geniet ze en wij genieten mee van je verslagen. Liefs Erna en de rest van de fam.

  • 12 Augustus 2013 - 23:32

    Elianne:

    ... KIJK UIT VOOR DE MUGGEN ZE VRETEN JE OP
    *kuch*
    Veel plezier XD

  • 15 Augustus 2013 - 01:37

    Maartje Vroom:

    @ Minou: Thailand is zeker aan te raden! Buiten je vliegtickets om, heb je hele lage kosten. Het is ook nog eens prachtig wat je allenaal ziet! Binnenkort kom je maar eens langs hoor! ^^
    @ Erna: Altijd leuk die plaatsjes! En veel plezier natuurlijk in Goedereede. Heb begrepen dat het lekker weer is in Nederland, geniet er lekker van! Leuk dat jullie meegenieten! :)
    @ Elianne: Hahahaha... ik heb ze werkelijk overal, die muggenbulten... nu op mijn wijsvinger 3, de onderkant van mijn voet, en 20 anderen... XD Jij alvast veel plezier in Frankrijk! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 16 Juni 2013
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 5716

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 15 Juli 2014

Interrailen door Oost-Europa

08 Augustus 2013 - 23 Augustus 2013

Rondreis Thailand

Landen bezocht: