Garantievertrek: voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Houten, Nederland van Maartje Vroom - WaarBenJij.nu Garantievertrek: voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Houten, Nederland van Maartje Vroom - WaarBenJij.nu

Garantievertrek: voorbereidingen treffen

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

05 Juli 2013 | Nederland, Houten

Nou, het is eindelijk gegarandeerd hoor! Mijn groepsrondreis naar Thailand van de reisorganisatie Mambo gaat gegarandeerd door! 8 augustus zal ik vanaf Amsterdam naar Bangkok vliegen. Ik neem een nachtvlucht (welke vlucht precies is nog onbekend), en de vlucht duurt zo'n 11 uur.

Nu moet ik een aantal zaken nog regelen voor de reis. Ik heb het over zaken zoals vaccinaties (die ik waarschijnlijk niet nodig heb doordat ik de benodigde vaccinaties al heb gehad omdat ik in o.a. Egypte ben geweest), medicijnen (tijdens de reis ga ik malariapillen slikken), maar ook dingen als mijn bergschoenen kopen en inlopen, aangezien ik veel ga wandelen in Thailand. Ook moet ik mijn euro's omwisselen naar de Thaise Baht.

Een grote backpack heb ik al in huis: mijn tante wilt de hare aan mij uitlenen. Hier ben ik haar natuurlijk bijzonder dankbaar voor: dit bespaart me erg veel geld. Met mijn lengte van 1,57 m krijg je wel een beetje het 'Hé rugzak, wat ga je met dat meisje doen?'-effect. Ik zal hem echter wel erg hard nodig hebben: ik reis van midden, naar noord, naar midden, naar zuid, naar noord. Dan is een koffer op wieltjes niet erg handig...

Als je via de e-mail op de hoogte wil worden gehouden, kan ik je e-mailadres in de e-maillijst zetten. Dus mocht je geïnteresseerd zijn: geef je e-mailadres door. Overigens komt er op Facebook ook een berichtje wanneer ik een nieuw stukje heb geschreven op deze blog.

Tot de volgende post!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 16 Juni 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 5702

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 15 Juli 2014

Interrailen door Oost-Europa

08 Augustus 2013 - 23 Augustus 2013

Rondreis Thailand

Landen bezocht: