In Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maartje Vroom - WaarBenJij.nu In Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maartje Vroom - WaarBenJij.nu

In Bangkok!

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

09 Augustus 2013 | Thailand, Bangkok

Eindelijk... na 11 uur vliegen ben ik veilig in Bangkok geland. Heb een prima vlucht gehad: geen vertraging, gezellig met de groep, heb filmpjes kunnen kijken en kreeg al het eten en drinken inclusief van KLM. Vliegtuigeten viel best mee vond ik, alleen kreeg ik het ontbijt echt niet binnen. Na amper te hebben geslapen kreeg ik rond 5 uur 's ochtends Nederlandse tijd een flink ontbijt. Ik heb maar dankbaar van de koffie gebruik gemaakt. Bij de douane in Bangkok liep het niet super vlot. Overigens wel een mooi (vooral westers) vliegveld. En toen werden we door een Thai door de luchthaven begeleid naar onze reisleidster. In een klein busje zijn we door het chaotische verkeer van Bangkok naar het hotel gereden. Hotel ziet er prima uit. Straks gaan we met de reisleidster op stap; eventjes door Bangkok slenteren!

Veel groetjes uit Thailand!

  • 09 Augustus 2013 - 08:24

    Erna:

    Gelukkig een voorspoedige reis gehad. Heel veel indruuken in een heel ander continent. Hoop dat je niet te veel last hebt van een jetlag.
    Genieten hoor, veel plezier. Xxx

  • 09 Augustus 2013 - 08:33

    Eefke:

    Hoi Maartje!
    Leuk dat de hele groep in het vliegtuig zat! Het is een lange "zit" zeg, elf uur! Jammer dat je niet een paar uurtjes hebt kunnen slapen maar je haalt ze vast wel weer in. Je hebt in ieder geval al een verslagje kunnen schrijven. Leuk hoor, ik ben blij te weten dat je veilig daar bent aangekomen. Veel groetjes van ons allemaal,

  • 09 Augustus 2013 - 11:52

    Ineke:

    Hoi Maartje,

    Ik hoop en verwacht ook dat je een supervakantie gaat meemaken. De sfeer in die landen is al zo anders he. Ik vind het heel gezellig om een stukje met je mee te reizen via dit kanaal en hoop snel ieets van je te horen veel liefs van Ineke en Joop.

  • 09 Augustus 2013 - 11:54

    Roel Wittebrood:

    Hoi Maartje! Superrr dat je er al bent en een wereld van verschil tussen Azie en het Westen van Europa.
    Nou geniet er van en ik houd je reisverslag wel in de gaten.Veel plezier en geniet dame. groet en kus Roel

Tags: bangkok, thailand, klm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 16 Juni 2013
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 5707

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 15 Juli 2014

Interrailen door Oost-Europa

08 Augustus 2013 - 23 Augustus 2013

Rondreis Thailand

Landen bezocht: